مهارت های اصولی کار با نرم افزار مایا 
آموزش انیمیشن در نرم افزار مایا Maya
اصول مدلسازي 3D
تنظيمات محيط کار
طراحی اشیاء ساده واصول طراحی 3بعدی در 4پنجره کاری
طراحی کاراکتر 3دی از روی رفرنس
Nurbes ,Polygon
Sculpt geometry
مدلسازی با Toolkit maya
کار با پنجره متريال و نسبت دادن به کاراکتر وایجاد بافتهای نرم و برجسته
ایجاد متریالهای شيشه و چوب و فلز در مايا، ساخت متريالهاي کاراکتر
کار با ابزار paint effect و ایجاد چمن و درخت و باران و زیر دریا و تمام موضوعات طبیعی جهت طراحی محیط های خارجی
اصول کار باuvو پنجره هاي تنظيم، طراحی و ساخت مدل چشم با تکسچر و نود های hypershade
انتقال uv به نرم افزار فتوشاپ و ایجاد بافت برای محیط و کاراکتر
ایجاد bump map , normal map, displase map
ریگ انیمیت
تنظيماتtime slider، تمرین بر روی حرکت توپ (سبک-سنگین-نرم)
استفاده از Set driven key
joint ، ايجاد مفصل براي کاراکتر، کار با پنجرهSkeleton
ایجاد ik
قرار دادن کنترلرهای حرفه ای بر روی کاراکتربوسیله constrain
ایجاد قابلیت حرکتی برای کاراکتر (ریگ پا و دست و صورت)میتوانید بدن کاراکتر را حرکت بدید
ايجاد حرکت راه رفتن دویدن صحبت کردن بر روي کاراکتر
دايناميک، ايجاد حرکت مو و لباس
ايجاد جسم نرم ، ايجاد پارچه
شبيه سازي دریا و زیر دریا
شبيه سازي برف
شبیه سازی شکستن
تکرار و انبوه سازی کاراکترها بوسیله instance کردن particle
خروجي و تنظيمات نهايي انيميشن
انواع نور و کاربرد آنها ، نورپردازي ، ايجاد نور بر روي صحنه ، ايجاد سايه ها
آشنايي با دوربين ها و استفاده از DOF
آشنايي با نورپردازي غيرمستقيم،causticsandillumination
Final gather
آشنايي بانور پردازي محيطيmental ray
آشنايي با رندر لايه اي، پروژه عملي
Render pass
سایز رندر و فرمتهای خروجی .

مشاوره و ثبت نام
88889796
داخلی 111


مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک

جهت ثبت نام یا رزرو آنلاین به صفحه آموزش دوره Maya مراجعه نمایید .